COMUNICAT OFICIAL

Benvolgut soci, benvolguda sòcia,

Ens trobem davant d’una situació sense precedents que mai ningú hagués pogut preveure. La complexitat que suposa aquest estat d’alarma ocasionat pel COVID-19 ens planteja un escenari ple d’incerteses que requereix un gran esforç de comprensió, responsabilitat i empatia per part de tothom.

El Club Natació Sant Andreu som una entitat de base associativa sense ànim de lucre que invertim tots els recursos en les nostres instal·lacions i el nostre personal. El manteniment del Club requereix un seguit d’accions fins i tot en aquesta situació totalment excepcional i imprevista de tancament absolut decretat per les autoritats governatives. Tot i no poder obrir, hem de seguir fent front a aquestes despeses (manteniment, subministraments, bancs, proveïdors…) que ens permetran tenir la instal·lació a punt per a quan puguem tornar a la normalitat.

Volem informar-vos de com està actualment la situació en l’àmbit laboral: per una banda, hi ha una part molt reduïda de la nostra plantilla que segueix treballant per garantir el funcionament substancial de la instal·lació. Per l’altra, amb l’objectiu que tots els treballadors i treballadores puguin percebre el seu salari, ens hem acollit a un Expedient de Regulació Temporal de l’Ocupació amb la gran part de la plantilla que no pot seguir amb la seva activitat habitual si el Club està tancat. Malgrat això, des del Club Natació Sant Andreu hem decidit fer l’esforç econòmic d’assumir la diferència entre el que rebin de l’estat i les seves nòmines del mes de març per tal d’equiparar-ho a la totalitat dels seus sous habituals.

Ara més que mai hem d’anar de la mà. El Club Natació Sant Andreu és dels socis i les sòcies i el nostre demà està a les vostres mans. A diferència de les instal·lacions municipals, nosaltres no rebem ajuda pública així que sense les quotes dels pròxims mesos el nostre futur seria qüestionable. Necessitem la vostra comprensió per poder garantir la viabilitat del Club mantenint l’essència i els valors que ens han portat a ser la referència que som actualment.

Per una banda, us fem saber que a partir de l’1 d’abril no facturarem cap quantitat pel que fa als cursetistes, abonaments i altres serveis prestats pel Club. Aquest criteri es mantindrà mentre el Club estigui tancat encara que sigui per causes de força major i alienes a nosaltres. Sobre el dies de març durant els quals el servei va quedar interromput, estem valorant fórmules que permetin la compensació del període no gaudit.

Paral·lelament, tal com s’explica als Estatuts del Club Natació Sant Andreu, l’Assemblea és l’únic òrgan que pot modificar les quotes així que ens veiem obligats a mantenir-les com a mínim fins al dia de l’Assemblea General. En aquell moment ja serem coneixedors de totes les afectacions que ens haurà deixat aquesta crisi i us proposarem les mesures que considerem viables i oportunes. Us recordem que inicialment estava convocada pel dia 23 de març però ens vam veure obligats a ajornar-la i estem a l’espera que acabi aquesta situació per poder decidir la nova data.

Moltes gràcies pels missatges de comprensió que ens esteu fent arribar aquests dies tan complicats. Desconeixem quines seran les conseqüències totals que la crisi del COVID-19 provocarà a la nostra entitat, però el vostre suport ens ajuda a seguir treballant incansablement amb l’objectiu de minimitzar totes les afectacions i garantir la viabilitat del nostre Club un cop passada aquesta situació que ens ha tocat viure.

Recordeu que durant aquest confinament volem continuar al vostre costat per ajudar-vos a mantenir la forma física. Us animem a seguir les activitats dirigides i les xerrades de nutrició que estem fent en directe per l’Instagram de fitness del Club (@fitnesscnsa).

Aprofitem per donar les gràcies a tot el personal sanitari que aquests dies treballen de valent per protegir-nos a tots i totes i enviem el nostre suport a les famílies que, d’alguna manera, estan patint aquest contagi.

No volem acabar aquest comunicat sense desitjar a tota la família del Sant Andreu que l’afectació de l’actual situació sigui la mínima possible, esperant poder retrobar-nos ben aviat a les nostres instal·lacions.

Atentament,

Club Natació Sant Andreu